Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

••• QNQ's Qweekbelevenissen •••

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen

Love,
    Wunkie
    Life's a bitch and then you die.
    So fuck the world and lets get high.

Comment

Ik hou dit topic nog een jaartje open.

Die tijd heb ik eigenlijk nooit, en het kunstje is wel bekend nu, toch ?
      Als je nog niet weet hoe ik kweek, raad ik je aan mijn kelderkweek van voorgaande jaren eens te checken. (linkjes onderaan deze post)

Ik heb vernomen dat alle gewonnen zaden zijn aangekomen, dus da's mooi.
      Hopelijk gaan ze een paar kilo kwalitatief ongelofelijk superieure wiet opleveren.

Een update van de 3 dames die drie maanden in een 1L potje gestaan hebben.

QNQ201601.101.JPG

Afgelopen drie weken in 1.5L met gepimpte grond heeft ze goed gedaan.

QNQ201601.105.JPG

En allemaal nog een keer individueel in badpak :

QNQ201601.102.JPG QNQ201601.103.JPG QNQ201601.104.JPG

Die zijn mooi bijgekomen als je vergelijkt met vorige post. nosweat.gif

Onder tneon offer je wel wat blad aan de onderkant op, da's logisch want zover komt dat licht niet.
      Niet zo erg ook, als ze afgebloeid gaan worden mishandel ik ze meestal nog wat met de schaar en dan zie je er niks meer van.
      De man staat er niet bij, dakkannie heh, dan zou die alles maar bestuiven en dat wil ik niet.

yodel-1.gif

Afgelopen week is het winter geworden op de Veluwe, heerlijk.
      Weg met de stekende en bijtende insecten!
      Vandaag was het trouwens alweer boven nul, helaas.

QNQ201601.106.JPG

Check al die THC op de Rhododendron! :

QNQ201601.107.JPG

Allraajt, het wordt vanzelf weer zomer.

Hang tight, stay high!

joint.gif
      Last edited by QnQ; 31 July 2019, 07:16.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Daarom zijn de bladpuntjes ook 'n beetje verkleurd.

Comment

rastafari.jpg

De sneeuw is al lang weer verdwenen, we krijgen geen winter meer denk ik
              Ander slecht nieuws; over de Casey Jones x Green Manalichi, ze kon haar wankele afkomst niet verloochenen, er kwamen dus alsnog ballen aan.
              Erg jammer, want het was een mooie plant, maar da's de wet van Murphy, doe je niks aan.

En toen waren er nog maar twee natte vrouwen.
              Die trouwens wel erg snel in bloei gaaan, ik had eigenlijk nog wel een weekje groei in de planning, maar zo zie je maar..
              Hopen op een paar flinke buds, want veel zullen het er niet zijn dit keer, voordeel van snelle bloei is natuurlijk wel dat ze ook snel klaar zijn.

QNQ201601.110.JPG QNQ201601.109.JPG

Foto's zijn een soort van donker geworden, maar dat vieze gele HPS licht is ook niet alles eh...lion.JPG

QNQ201601.108.JPG De EVSA, 2 plantjes dus die passen makkelijk onder 1 lampje.

LOWRIDER II

Omdat het geen winter wilde worden had ik ook zwei autoflowerpitjes in een pot gedaan.
              Da's onwaarschijnlijk snel gegaan, en het toeval wil dat de ene een man is, en de ander een vrouw.
              Eigenlijk hadden deze naar buiten gemoeten, als vroege kweek, maar zo'n liefdeskoppel ga je niet scheiden natuurlijk en al zeker niet in de kou zetten.

QNQ201601.112.JPG

QNQ201601.113.JPG

Grappige grapje, de vrouw heeft zich gesplitst na het eerste paar echte blaadjes.
              Een autoptopper
              like.JPG
              Feitjes van dit koppel:
              2 zaadjes Lowrider 2 (Santa Maria x Lowrider)
              3L potje met Lightmix
              Voeding max. 0.7ml/L B'cuzz 1-Component Soil Nutrition + 0.3ml/L Hy-pro wortelstimulator. pH 6.3
              2x 36W Tneon op 20/4

Niet sabbelen! paas ff door ? joint.gif

Stay safe criminelen

Legion.JPG

Comment

Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                  Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

genau.gif
                    Last edited by QnQ; 4 February 2016, 12:11. Reden: had ik zin in

Comment

Comment

God was never on your side..

Comment

QNQ201511.185.JPG

Da's wel kweken-tegen-beter-weten-in vind ik, in hele kleine potjes blijven ze niet zo mooi.
                          Nu is dat buiten niet zo erg, in de tuin moeten ze niet teveel opvallen.
                          Op een gegeven moment is het ook echt op in zo'n potje, dan moet je eigenlijk dagelijks met hydro-voeding aan de slag.
                          Als je helemaal weinig eraan doet wordt het zoiets als hierboven.
                          De Lady Cane stonden met z'n 2en in die 6L pot en zijn ruim een meter hoog geworden.
                          Het helpt wel als je een klein blijvend soortje pakt, en echt kleine potjes.

Meanwhile, in QLand

QNQ201601.114.JPG

popcorn.gif

Comment

QNQ201602.115.JPG

De Lowrider 2, poeheej, wat een moodkiller..

QNQ201602.118.JPG

Stond er allemaal nog erg prettig bij.
                            QNQ201602.116.JPG
                            De man was volop bezig met voortplanten, en de dame stond erbij te genieten; OOEEH JAAAAA IN DA FACE JA TUSSEN M'N OEEH.. wat?

Maar het feest duurde niet lang ..

WTF ?

QNQ201602.119.JPG

Chiquita's in beide hoofdtoppen..dus die zijn naar de eeuwige jachtvelden.
                            Geen eigen Lowrider2 zaad buiten deze zomer.

Ik weet niet meer van wie deze kwamen, maar ik heb ze hier gehad of geruild.
                            Helaas met wat herma-genen erin, dat had ik eigenlijk liever geweten, dan had ik wat verschillende gezet.

Mgoed, gedane zaken nemen geen keer, gelukkig heb ik nog keus genoeg voor deze zomer.

Maar nu staat er een tentje leeg ...

Daar ga ik eens over nadenken, wat te doen met die ruimte ......

QNQ201602.117.JPG rokertje erbij voor extra inspiratie

Comment

Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Comment

Bezig...
                                X